AUKERAKETA PROFESIONALEAN GENEROAREN ERAGINA: DIAGNOSTIKOA

Bergarako Udalak 2019. urtean diagnostiko bat egin zuen jakiteko ea herriko gazteek ikasketak aukeratzen dituztenean zein eragin daukan generoak. Horretarako, Emakunderen diru-laguntza jaso zuen, eta Murgibe enpresa kontratatu galdeketa-prozesua egiteko 13-18 urte bitarteko gazteekin, euren familiekin eta ikastetxeekin.

Diagnostikoaren emaitzak 2020ko martxoan plazaratu behar ziren, aurkezpen publiko batean, baina egoerak ez zuen aukerarik eman horretarako. Beraz, emaitzak bideo batean jaso eta helaraztea erabaki du Udalak.

Esteka honetan duzue ikusgaia bideoa (une honetan, euskara hutsean dago, baina egun gutxi barru gaztelaniazko azpitituluak ere izango ditu):

Koldo Eleizalde Lehiaketa

2020ko Koldo Eleizalde Lehiaketako edizioan Ipintzako ikasle hauek saritu dituzte: Kaiet Heis (3. saria–Ipuin idatzia) , June Arando (3. saria-Ipuin idatzia) eta Alazne Jauregi (2. saria-Kontakizuna eta Interpretazioa). Aurten  sari banaketa ekitaldia Goiena telebistako "Etxetik plazara" programan izango da, ekainaren 19an, ostiralean, 21:30ean. Zorionak Kaiet, June eta Alazne!!!

IKASLEEN LANAK

MARTXOAK 8 2020

Martxoak 8

Emakumearen bizia, munduaren hazia

Kantu kolore taldearen Nire gorputza da kantaren koreografia

BIDEOA

Ibaiondo-Aspace eta Ipintza Institutua

Bergaran, 2020ko martxoaren 6an

LOGO ETA LELO LEHIAKETA

Pasa den astean, Akinoko San Tomas ospatzeko, Kultura Astea ekintzaz beterik egon zen. Aurten Kultura lehiaketan ekintza berri bat izan genuen: Logo eta lelo lehiaketa.

Bergarako ikastetxe guztiek parte hartuko dute lehiaketa horretan: Martxoak 8 denok batera ospatuko dugu, eta, jantziko dugun zapian, logo bat eta lelo bat txertatuko dira. Agian gure ikasleek egindakoren bat…

Parte hartu duzuen guztioi, eskerrik asko. Zorte on!

HEMEN DITUZUE LANAK

Argazkian daukazue lelo lehiaketaren irabazlea

PUERTAS ABIERTAS - REUNIÓN INFORMATIVA

Abierto el plazo de matrícula para la etapa de Enseñanza Secundaria Obligatoria (DBH - ESO), el próximo miércoles 29 de enero a las 18.00, tendremos una reunión informativa para todos los padres y madres de quienes van a cursar el próximo curso 2020-2021 dichos estudios. Dicha reunión versará sobre la oferta educativa del centro.

Posteriormente todos los interesados podrán visitar el centro.

El aparcamiento permanecerá abierto.

UKIMENAZ ARTEAZ GOZATZEN

Urtarrilaren 7tik 17ra bitartean Arte Ederren Museoko 7 obra egon dira gure artean programa barruan. Era hoetan, zenbait ikaslek izan dute aukera ez begiz, baizik eta ukimenaz arte-obra hauetaz jabetzeko.

SEMANA CULTURAL, DEL 27 AL 31 DE ENERO

Como todos los años, la última semana de enero celebramos la SEMANA CULTURAL y como guinda  el viernes la fiesta de STO TOMAS.

He aquí la programación: