HOMOFOBIARIK EZ!

Ipintza Institutuko Hezkidetza Batzordeak Basauri herriari elkartasuna adierazi nahi dio:

HOMOFOBIARIK EZ! Ipintza Institutua zuokin

Koldo Eleizalde lehiaketa 2021

2021eko Koldo Eleizalde lehiaketan Ipintzako  ikasle hauek saritu dituzte:

Generoa  Kat./saria Izenburua Saridunak
Komikia 4-2  SOS aditzak   Idoia Martinez
Bertsoa 2   Berrogeialdia Nagore Galeano
Bertsoa  Bergarako Jaiak  Xabat Etxeberriarteun
Ipuinak 4-2  Olatzen bizitza  Kaiet Heis
Poesia 5-2   Redshift

Unai Larrañaga

Sari emate ekitaldia maiatzaren 29an  izango da, eguerdiko 12:00etan, Seminarixoa aretoan eta Youtuben ikusi ahal izango da, Bergarako udala izeneko kanalean.

Ekitaldiaren izena Koldo Eleizalde sari emate ekitaldia da eta lotura honetan klikatuta zuzenean sartuko zarete ekitaldira:

ZORIONAK IDOIA, NAGORE, XABAT, KAIET ETA UNAI!

LGTBIQ+ fobiaren kontrako nazioarteko eguna

Gaur, maiatzak 17, LGTBIQ+ fobiaren kontrako nazioarteko eguna ospatu dugu; horretarako hainbat ekintza egin ditugu. Alde batetik, eskolako sarrera nagusian kolektibo honen koloreak erabiliz, iskailerak margotu ditugu; eta, bestetik, eraikin bietan kartelak eskegi ditugu.
Horrez gain, gure ikasleak 3. saioaren amaieran  hainbat bideo ikusten eta aztertzen aritu dira.
Zuen gustukoa eta egun honen inguruan hausnarketarako baliogarria izatea espero dugu.
Hurrengora arte!

Arloen Arteko Proiektua 2020-2021

Aurten ere,  DBH etapan, , AAP proiektuak burutu ditugu:

1 DBHn,      URA proiektua

2 DBHn       ANIZTASUN FUNTZIONALA

3 DBHn        MUNDUKO HERRIALDEAK

4 DBH n       TRIBIALA eta 3D ENPRESA

Hemen duzue ANIZTASUN FUNTZIONALaren  proiektuan izandako hitzaldien bideoa, bertan,  parte hartu duten hizlari eta elkarteak ondoko hauek dira:

LEIRE MARTÍN

ARANSGI (3 DBH ko Aransgiko gure ikasleak)

ASPACE

BEGISARE

Adi-adian Hezkuntza-modulua Ipintza Institutuan

Giza duintasunari, bizikidetzari eta enpatiari buruzko ikaskuntzak, biktimen testigantzak entzuteko esperientziaren bidez osatutako programa lantzen ari gara Institutuan. Programa hau Hezkuntza Sailak eskaini eta Baketik erakundeak bideratuta, Filosofia mintegiak antolatu du gure ikastetxean.
Giza Eskubideak oinarri hartuta, proiektuaren bukaeran honako bi pertsonen testigantzak izan ditugu:
Maiatzak 4ean Amaia Etxaniz ondarroarra izan genuen hizlari. Hamar urte zituenean Batallón Vasco Españolek bere aita erail zuen.
Maiatzak 6an, berriz, Alberto Muñagorri mintzatu zitzaigun. Hamar urte zituenean ere, ETAk jarritako motxila-bonba baten eztandak ikaragarrizko kalteak eragin zizkion.
Laugarren DBHko ikasleek Adi-adian jarraitu zituzten bi hitzaldiak eta galderen bidez azaldu zuten bere interesa.

DBH-4. mailako bost ikasle Ndank-Ndank elkarteko hausnarketa lehiaketan irabazle

Ndank-Ndank elkarteak antolatutako hausnarketa lehiaketan Ipintza Institutuko 4. mailako bost ikasle saritu dituzte. Irabazleak honakoak izan dira: Idoia Martinez Altube, Nagore Galeano Mondragon, Naia Aranguren Castañares, Enara Mugika Carrillo eta Aya Akkouh El Khayati.

Laugarren mailako ikasle guztiek Amets Arzallus eta Ibrahima Baldek idatzitako Miñan liburua irakurri zuten bigarren ebaluazioan, eta ondoren, gaiaren inguruko hausnarketa bana idatzi. Ndank-Ndank elkarteak Bergarako ikastetxe guztien artean zortzi sari banatu ditu.

Apirilaren 27an banatu zituzten sariak Seminarixoan.

Ikasleen lanak:

GOIENAKO GALDE GAZTE PROGRAMAN EGON DIRA LAUGARREN MAILAKO ZENBAIT IKASLE

Goiena Komunikazio taldeak Galde Gazte programa antolatzen du urtero bailarako hainbat ikastetxeren kolaborazioarekin. Bertan, ikasleek bailarako pertsona famatu bat aukeratu, egingo dioten elkarrizketa prestatu eta azkenik, telebistan elkarrizketatzen dute. Ipintzako ikasleak Jon Olivares aktore osintxuarrarekin aritu dira. Eider Lazpiur, Ayelen Edroso, Haizea Jauregi Miren Moñux, Nora Rodriguez eta Ainhoa Insausti izan dira programan lanean aritu direnak.

NORMALKUNTZAKO MOTIBAZIO SAIOAK DBH 1 eta DBH 2

Urtero bezala, Euskararen Normalkuntza Batzordeko ikasleek Motibazio saioak egin dituzte. Aurten, euskal musika landu dute ikastetxean sortutako Bingo Musikalean jolastuz.

Ekintzaren arduradunak DBH 4, Batxi 1 eta Batxi 2ko ikasle hauek izan dira: Unax Errasti, Haritz Mondragon, Irati Ripoll, Nahikari Peñagarikano, Alaine Egizabal, Maider Iribecampos, Saioa Leturia, Nahia Murgiondo, Irati Ormazabal, June Odriozola, Alazne Urkiola, Miren Legorburu, Elene Perez, Alazne Jauregi eta Uxue Zubizarreta.

Bingo Musikaleko irabazleak 1. Zikloko ikasle hauek izan dira: Martin  Radoslavov, Julen Garcia, Adam El Arabi, Mara del Teso, Aitor Santxez, Miren Santxez, Irune Soria, Ane Jauregi eta Haritz Bilbao.

Zorionak parte hartu duzuen guztioi eta segi euskal musikaz gozatzen!!!

AURREMATRIKULA BATXILERGOA 21-22

AURREMATRIKULA BATXILERGOAN apirilaren 12tik 23ra.

INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

MARTXOAK 8: EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA

Martxoak 8 eguna ospatzeko, hona hemen ikasleekin
hainbat errekreo ordutan eta tutoretzan egindako lanen
argazkiak.

Gora emakumeak! Gozatu egunaz eta bizitzaz.

EMAKUME ETA NESKATO ZIENTZIALARIEN EGUNA

Otsailaren 11n ospatzen da, aste honetan, ostegunean hain zuzen ere.
Hezkidetza batzordeak bideo labur batzuk proposatu nahi dizkizue hausnarketarako eta aurreiritziak baztertzeko Gustuko izango dituzuelakoan, agur eta laister arte.
Zaindu eta ondo izan,

Ipintzako Hezkidetza Batzordea

ZIG GELA LABORATORIUMEN

Urtarrilaren 21, Bergarako Laboratorium museoan egon ginen, Sorian, euskaraz aurkitutako hilarriak ikusten.

ARGAZKI GEHIAGO

AURREMATRIKULAZIOA DBH

ME TOO PROIEKTUA

Ostiralean, hilak 8an, bigarren batxiko Psikologiako ikasleak gelaz gela joango dira burutu duten Me Too proiektuaren berri emateko.

Era berean, goiz osoan zehar batxiko aretoan erakusketa zabalik izango da, nahi duten guztiei proiektuaz informazioa, eta jasotako testigantzak zuzenean azaltzeko.

Ez galdu aukera!

ME TOO GOIENAN