Matriculación de Bachillerato para el curso 2024-25

• 2024-06-11 |

Proximamente, desde el día 17 de junio al 2 de julio, ambos inclusive, se abrirá el periodo de matricluación de bachillerato para el curso 2024-2025.

Mas información: AQUÍ.

2024-25 ikasturterako Batxilergoko ohiko matrikulazio aldia ekainaren 17an zabalduko da eta uztailaren 2an itxi, biak barne.

Informazio gehiago: HEMEN.

Koldo Eleixalde literatura sariak 2024

• 2024-06-04 |

Pasa den maiatzaren 26ean, Bergarako Koldo Eleixalde literatur lehiaketaren sariak banatu ziren Seminarixuan.

Sarituen artean Ipintzako ikaslea den Leire Galeanok saria irabazi zuen Bertsolaritza atalean. Halaber, Leire Moncayola eta Enara Granadosek ere saria irabazi zuten, hauek Komiki atalean.

Zorionak saritu guztiei!

Igande honetan, Euskal Eskola Publikoaren jaia Ordizian

• 2024-05-29 |

Publikoa aI do da Euskal Eskola Publikoaren 31. Jaiaren leloa.

Ordizin eta Euskal Herrin publikoa ai do. Ebie bezela ai do! Batzutan lanbro edo xirimiri modun, baina ai do. Guztie bustitzen do. Belardik ureztatzen dittu, lurre ontzen do, eozein klase ta koloretako landarak hazi ta loretzeko .

Publikoa I do, publikoa guk eitten deu, gutako bakoitzek ta danok elkarrekin, hezkuntza danontzat izan dein, danon eskua eon dadin. Eozein klase ta koloretako landarak hazi ta loretzeko.

Irudiari dagokionez, Eukene Lekuona da aurtengo irudiaren egilea, Ordiziako Urdaneta eskolako komunitatearen kide den diseinatzailea. Logo honen bitartez dena bustitzen duen euria eta hezetasun horretatik sortzen den bizitza irudikatu nahi izan ditu Lekuonak.

Euria koloretako tanten bidez irudikatzen da eta kimuak koloretako hostoen moduan. Kolore horiek adierazten digute sortzen dena plurala eta inklusiboa dela. Elementuak modu oso erraz eta garbian irudikatu dira da azpimarratu nahi ditugun hiru ardatzak (publikoa, euskalduna eta aniztasuna eta inklusiboa) garbi ikus daitezen.

INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

Gaur, maiatzak 17, Genero aniztasuna ospatuz

• 2024-05-17 |

Gaur, maiatzak 17,  LGTBIQ+FOBIAREN AURKAKO NAZIOARTEKO EGUNA ospatzen da. LGTBIQ+FOBIAREN AURKAKO NAZIOARTEKO EGUNA ospatzen da.

Genero identitateen aniztasuna ikusarazteko asmoarekin eta pluralismo eta integrazioaren alde puxtarritxo bat gehitzeko JOLASA sortu dugu.

EGIN KLIK HEMEN

Palestinako haurrak "Gure Haurrak ere badira"

• 2024-05-09 |

Varias escuelas públicas, ikastolas y asociaciones de padres y madres de Vitoria-Gasteiz y Bilbao han puesto en marcha la iniciativa "Gure Haurrak ere Badira". Conmocionados por lo que está ocurriendo en Palestina en estos últimos meses, esta iniciativa pretende denunciar las masacres que están sufriendo los niños y niñas y adolescentes de Gaza y reunir a la Comunidad Escolar en torno a un manifiesto ante este genocidio. Ya son más de 13.000 los niños/as y adolescentes asesinados, a los que hay que sumar los heridos y los niños/as huérfanos.

Ante esta grave situación, toda la comunidad escolar del instituto Ipintza, tanto los/las trabajadores/as como la AMPA, nos sumamos a lo que se indica en dicho manifiesto:

1. Garantizar que la infancia no sea objetivo de guerra.
  2. Justicia ante las violaciones de derechos humanos. El asesinato y la mutilación de niños y niñas, junto con los ataques contra escuelas y hospitales, son graves violaciones contra la infancia. La comunidad internacional debe garantizar que se realicen investigaciones inmediatas e independientes y que los perpetradores sean llevados ante la justicia.
  3. Un alto al fuego inmediato y duradero en la Franja de Gaza y el fin del genocidio en Palestina, definido así por el Alto Comisionado para los Derechos Humanos de la ONU. Pedimos, además, una actuación inmediata que asegure la protección de la población civil, que permita la entrada de ayuda humanitaria y que asegure el respeto a los derechos humanos en todos los territorios palestinos ocupados.

Junto a ello, anunciamos nuestra adhesión a la convocatoria de una manifestación que partirá de la plaza de los Fueros de Vitoria-Gasteiz el viernes 10 de mayo a las 18:00 horas, así como una concentración que tendrá lugar el mismo viernes en frente al instituto Ipintza a las 10:50 horas.

Os adjuntamos el manifiesto con el que nos adherimos y el cartel para la manifestación de Vitoria-Gasteiz.

También podéis ver las noticias aparecidas en los diferentes medios de comunicación en torno a esta iniciativa:

Enlaces internos

50.URTEURRENA