Edukira joan

4.DBHko TITULUA JASOTZEKO

2019-2020 ikasturtean DBH edo BATXILERGOA bukatu zuten ikasleak dagokien titulua jasotzera etor daitezke.

Idazkaritzako ordutegia:
Astelehenetik ostegunera 8:30 -15:30
Ostiraletan 8:30-14:00

ANIZTASUNEKO IKASLEAK GASTEIZEN

Asteazkenean, azaroak 10, aniztasuneko bi taldeko ikasleak Gasteizen izan ziren Legebiltzarra eta argazki erakusketa bat bisitatzen

ARGAZKIAK

ZIG GELA MIGUEL ALTUNAN

HIZKUNTZA -IKASTAROAK ATZERRIAN

3.DBH, 4.DBH. 1.Batxi eta 2.Batxiko ikasleei zuzendutako Hizkuntza ikastaroak atzerrian egiteko epea irekita dago.
Ondoren duzue horren inguruko informazioa duen esteka:

ZEIN DA BENETAZKO EKOLOGISMOA?

4.DBHko Biologia-Geologia ikasgaiko ikasleak eta ZIG gelako ikasleak J.M. Mulet biokimikari Valentziarrak Seminarixuan eman duen hitzaldian izan gara. Bertan Muletek, argitaratu berri duen Ecologismo Real: Todo lo que la ciencia dice que puedes hacer para conservar el planeta y los ecologistas no te dirán nunca liburuaren harira, batzuetan politikoki zuzena den ekologismoaren kritika eginez, gure bizimoduaren errealitatetik planetaren alde egin ditzakegun benetako pausu batzuren zertzeladak eman dizkigu.

GASTEIZEN EMAKUME BAT ERAILA

Beste emakume bat eraila! Gizon batek, bikote ohiak, hil egin zuen.

Indarkeria matxistaren aurrean elkar babesa, antolaketa eta autodefentsa feminista aldarrikatu nahi izan dugu, eta, gertatutakoa salatzeko, atsedenaldian (10:45) institutuko atean ELKARRETARATZEa egin dugu.

Hezkidetza Batzordea

1. DBHeko IRTEERA BARATZERA

DBH-1eko ikasleak Gautegiz Arteagako Baratzen egon ginen. "Elkar-ezagutza, hezkidetza, euskara eta ingurumena ardatz, primeran ibili gara!"

ZIG GELAREN INAGURAZIOA

Kaixo lankideok!

Eskerrik asko gaur gure gela berrian egindako harrerangatik. Gure ikasleak benetan pozik gelditu dira..

2021-2022 ikasturterako egutegia eta testu liburuak