Edukira joan

ESKOLA MOREA, ETORKIZUNA GUREA

Azaroaren 25a, Genero Indarkeriaren aurkako eguna. Ipintzan beste behin, existitu beharko ez lukeen indarkeria honen aurrean planto egin dugu.

Zorionak, bestalde, gure institutuko 2.Eko Laia Torres, Unai Jimenez, Sergio Alvarez, Elene Losada eta Iker Pescador ikasleei, Bergaran egun honetarako atera diren pegatinetarako lema lehiaketa irabazi dute-eta:

Eskola morea etokizuna gurea

ARGAZKI +

Goienan

Ipintzan ere MovemBergara

Movember, ingelesezko Moustache (bibotea) eta November (azaroa) terminoen elkartzetik sortua, urtero egiten den jarduera bat da. Azaroan zehar bibotea hazten uztea da Movemberren oinarria, eta gizonezkoen osasun-gaiei buruz kontzientziatzeko topaketak antolatzen dira, hala nola prostatako minbiziari buruz, barrabiletako minbiziari buruz edo gizonezkoen depresioari buruz, besteak beste. Gizonezkoen osasun arazoen aurka lan egiten duten instituzio edo elkarteentzako dirua biltzeko ere erabiltzen dira egun hauek.

Ekimen hau Australian ospatu zen lehen aldiz 2003an.

Ipintzan bat egin dugu ekimen honekin eta ikasle zein langile batzuk bibotea utzi dugu espreski egun hauetarako.

Hortaz gain, ekimenarekin bat egin dutenak ere lagun izan ditugu!

Mila esker guztiei!

Info+: GOIENA , Movember

Ipintzan ARIGUNEA gara!

Azaroaren 17tik Abenduaren 2ra bitartean, euskaldunok ariketa nazionala burutuko dugu euskararen alde.

Ipintza institutuak bat egiten du ekimen honekin ARIGUNE gisara, alegia, euskaraz aritzeko gune gisara.

Belarriprestok eta ahobiziok aukera berriak izan ditzagun lan egingo dugu elkarrekin, auzoz auzo, herriz herri eta arigunez arigune. Hitzez ekiteko garaia heldu da!

Jantzi zure txapa!

Belarriprestok eta ahobiziok aukera berriak izan ditzagun lan egingo dugu elkarrekin, auzoz auzo, herriz herri eta arigunez arigune. Hitzez ekiteko garaia heldu da.

1.DBH URRETXUKO URRELUR MUSEORA BISITAN

1.DBHko ikasleak, Biologia-Geologia mintegiak antolatuta, Urretxuko Urrelur Mineralen museora egin dute bisita. Bertan antolatzen duten Mineralen Astearekin lotuta, erakusketa bat eta tailer txiki bat egiteko aukera izan dute gainera.

ARGAZKIAK

AZAROAK 5 EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN ALDEKO MANIFESTAZIOA

• 2022-10-27 |

AZAROAREN 5ean, LARUNBATA, MANIFESTAZIOA BILBOn

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN ALDE

HEZKUNTZA LEGE HONI EZ!

Prentsa oharra

DEBAGOIENEKO ERREKA GARBIKETA AUZOLANEAN

• 2022-10-04 |

Ipintza institutuak bat egiten du Debagoienean Errekak Bizirik auzolanean ekimenak eta Bergarako Udalak deitzen duten Deba ibaiaren garbiketa auzolanean ekimenarekin.

Animatu eta parte hartu!

IPINTZA INSTITUTUAREN 50. URTEURRENA

• 2022-09-29 |

Ipintza institutuaren lehen harria 1972. urtean jarri zen. Geroztik, 50 urte hauetan, makina bat bergarar zein inguruko pasa dira gure eskolatik.

Urteurren hau ospatzeko asmoz, ostiral honetan ospakizunekin hasiko gara.

Horrekin batera Aroztegia erakuslekuan ostiralean inauguratu eta urriaren 23ra arte zabalik egongo den argazki zaharren erakusketara gonbidatzen zaituztegu.

GOIENAko erreportajea

HITZALDIA

Udaletxeak bideratzen duen Hezkuntza Mahaitik honako hitzaldi honen berri eman digute. Zuen interesekoa izango delakoan.

Prentsa oharra irakurtzeko lotura: https://www.bergara.eus/eu/node/17230

IGAROBIDEA PROIEKTUA GUREAN

Badira bi urte, Igarobidea proiektuarekin lanean hasi ginela, Mondragon Unibertsitatearekin lankidetzan. Lehen Hezkuntzatik Bigarren Hezkuntzarako saltoa kezka eta urduritasun-iturri izan ohi da ikasle berrientzako. Eskola berria, eraikin berria, irakasle berriak, lagun berriak, bai eta herri berria ere zenbaitentzako... gauza berri asko suposatu ohi dute 12-13 urte dituzten gure umeentzako, eta, esan bezala, askok urduritasun handiz bizi izaten dute momentu hori.

Horregatik, igarobide hori ahalik eta lasaien egin dezaten helburu, Mondragon Unibertsitateko HUHEZI fakultateko profesionalek lagunduta eta GoiEskolarekin elkarlanean, Ipintza institutua IGAROBIDEA proiektuan sartu ginen duela bi urte.

Aurreko astean, Igarobideak, parte-hartze kultura eta garapen komunitarioaren norabidean jardunaldia egin genuen Eskoriatzako campusean.

Horren inguruko albisteak jarraian dituzue ikusgai:

GOIENAn

TULankiden

MU aldizkaria

2022-2023 IKASTURTEAREN HASIERA

• 2022-08-31 |

Eskolara bueltan

IRAKASLEAK

Irakasleek irailaren 1ean goizeko 9:00tan izango dute ikasturte hasiera.

Irakasle berriei 9:30etan Batxilergoko eraikineko (eraikin gorria) liburutegian egingo zaie harrera.

IKASLEAK

Ikasleen 2022-2023 ikasturtearen hasiera irailaren 8an izango da.

DBHko eraikina

DBH 1. Maila..................... 11:00etan

DBH 2. Maila....................... 11:15ean

DBH 3. Maila....................... 11:30ean

GELA EGONKORRA............ 11:00etan

BATXILERGOko eraikina

3. DC.................................. 11:30ean

4. DC................................. 11:00etan

DBH 4. Maila..................... 11:00etan

BATX 1. Maila..................... 10:30ean

BATX 2. Maila..................... 11:00ean

ZIG.................................... 11:00etan

DBHko ikasleentzat Irailaren 8an, aurkezpen egunean, autobus-zerbitzua egongo da. Autobusa, goizeko 10:30ean, ohiko lekuetan  eta itzultzekoa 13:00etan izango da.

Gela Egonkorreko eta ZIG gelako taxi-zerbitzua egongo da ikastetxera etortzeko. Itzulera 13:00an izango da. Garraio-arduraduna zuekin harremanetan jarriko da.

Jantoki zerbitzua irailaren 19an hasiko da.

Datorren ikasturterako liburu zerrenda (2022-2023)